۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۱۳۰۵۰
خطیب موقت شهرکرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم تفکر بسیجی است

امام جمعه موقت شهرکرد تحقق اقتصادی مقاومتی را مستلزم تفکر بسیجی دانست و گفت: تنها راه غلبه بر فشارها و تحریم های اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت توان نیروی جوان مومن متعهد داخل کشور است.
تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم تفکر بسیجی است
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام احمدی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: حجاب و پاک دامنی حضرت زینب کبری (س) برای تمام زنام عالم الگو و نمونه است

وی عفت و حجاب را بالاترین عبادت در نزد خدای متعال دانست و تصریح کرد: پایبندی حضرت زینب (س) به این دستور و واجب الهی تحسین برانگیز و بی بدیل است بنابراین الگو گیری و پیروری بانوان از حضرت زینب (س) در حفظ حجاب اسلامی بر همگان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام احمدی حجاب کامل در پوشش چادر دانست و گفت: چادر یک یادگار ارزشمند و به جا مانده از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) است و حفظ شان و جایگاه این پوشش ارزشمند در جامعه اسلامی یک امر ضروری است

وی حجاب را رمز برتری و غلبه زنان اسلامی بر دیگر زنان عالم دانست و گفت: پوشش و حجاب ، زنان جامعه اسلامی را از دیگر زنان غربی و شرقی متمایز می کند و زمینه ساز پیشرفت و تکامل دنیایی و معنوی خواهد شد.
حجت الاسلام احمدی صبر ، مهربانی ، عطوفت و کرامت را از دیگر ویژگی های اخلاقی حضرت زینب (س) برشمرد.

وی با اشاره به روز پرستار از زحمات همه پرستاران تقدیر کرد و گفت: اگر پرستاران به آن تکلیف و وظیفه دینی خود که خدمت و رسیدگی صادقانه به بیماران است پایبند باشند به یقیین شغل آنها عبادت درمحضر خدا محسوب می شود.

حجت السلام احمدی به ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار کنونی نظام به برکت خون های پاک شهدا است بنابراین راه قرار گرفتن در مسیر شهدا پرهیز از گناه و معصیت است.

وی به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر انقلاب اشاره و تصریح کرد: رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بر هجمه های دشمنان حاکمیت حکومت اسلامی به رهبری ولایت فقیه است.

حجت الاسلام احمدی تحقق اقتصادی مقاومتی را مستلزم تفکر بسیجی دانست و گفت: تنها راه غلبه بر فشارها و تحریم های اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت توان نیروی جوان مومن متعهد داخل کشور است.

وی به برخی اهانت ها و هجمه ها در مطبوعات و رسانه داخلی اشاره خاطرنشان کرد: متاسفانه مدتی است که شاهد هستیم مطبوعات و رسانه ها به صورت علنی مقدسات و احکام دینی را مورد هجمه قرار می دهند و این نه یک حادثه سطحی بلکه یک جریان فتنه انگیز در کشور است.

حجت الاسلام احمدی خواستار برخورد جدی و قاطع دولتمردان با این هجمه ها شد و افزود: دولتمردان مراقب و هوشیار باشند که مبادا این رفتارهای غیر اخلاقی و فرهنگی به نام آنها تمام شود چرا که دشمن می خواهد این هجمه را به نام دولت تمام کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۹:۵۴

21 Jan 2020